Сахно, В. П.Вербицький, В. Г.Кондратьєв, В. В.2014-03-172014-03-172013Сахно В. П. Вплив поздовжньої сили у плямі контакту ведучих коліс на курсову стійкість руху автомобілів / В. П. Сахно, В. Г. Вербицький, В. В. Кондратьєв // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 30. – С. 3-9.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4812Встановлено, що поздовжні сили у плямі контакту ведучих коліс з опорною поверхнею суттєво змінюють показники курсової стійкості руху автомобіля. У той же час перерозподіл навантаження по колесам автомобіля у поздовжній площині майже не впливає на показники стійкості руху автомобіля.It is set that longitudinal forces in the spot of contact of driving-wheels with an underlayment substantially change the indexes of course stability of motion of car. At the same time the redistribution of loading on the wheels of car in a longitudinal plane does not almost influence on the indexes of stability of motion of carukфазовий портретбіфуркаційна множинасхемаматематична модельcarforcestabilityphase portraitbifyrcation great numberchartmathematical modelВплив поздовжньої сили у плямі контакту ведучих коліс на курсову стійкість руху автомобілівArticle