Рубан, В. В.2014-05-152014-05-152013Рубан В. В. Сучасні проблеми соціально-відповідального маркетингу / В. В. Рубан // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 20 (993). – С. 65-70.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6034Розглядаються основні аспекти концепції соціально-відповідального маркетингу. Сформульовано основні особливості впровадження соціально-відповідального маркетингу на підприємствах України.The basic aspects of the concept of socially-responsible marketing are considered. The basic features of introduction of is social-responsible marketing at the enterprises of Ukraine are formulated.ukвідповідальність соціальнабізнессуспільстворекламапотребиsocially-responsible marketingsocial responsibilitybusinessrequirementsocietyadvertisingСучасні проблеми соціально-відповідального маркетингуArticle