Мардус, Наталія Юріївна2018-05-102018-05-102017Мардус Н. Ю. Внутрішній ринок товарів і його елементи / Н. Ю. Мардус // Вісник Одеського національного університету. Сер. : Економіка = Odesa National University Herald. Ser. : Economy. – 2017. – Т. 22, вип. 11 (64). – С. 83-87.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35997Досліджено теоретичні і методичні підходи до формування внутрішнього ринку товарів як одного з основних видів ринків; визначено основні елементи внутрішнього ринку товарів та окреслено основні напрями їх дослідження; набула подальшого розвитку запропонована класифікація товарів за ознаками.The theoretical and methodical approaches to the formation of the internal market of goods as one of the main types of markets are investigated; the main elements of the internal market of goods are determined and the main directions of their research are outlined; has acquired further development of the proposed classification of goods on the basis of.ukриноквнутрішній риноктовартоварний ринокконкуренціявиробникспоживачmarketdomestic marketcommoditycommodity marketcompetitionproducerconsumerВнутрішній ринок товарів і його елементиInternal market of goods and its elementsArticle