Андрєєва, Євгенія ЛеонідівнаУсов, Максим АнатолійовичБерлет, Вікторія Андріївна2019-06-242019-06-242019Андрєєва Є. Л. Шляхи підвищення конкурентоспроможності товарів підприємства / Є. Л. Андрєєва, М. А. Усов, В. А. Берлет // Імплементація інновацій обліково-аналітичного забезпечення сталого розвитку сучасного бізнесу : тези доп. 2-ї Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 18 квітня 2019 р. – Харків : ХДУХТ, 2019. – С. 112-113.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41785В ринковому середовищі неможливо домогтися стабільного успіху в комерції, якщо не планувати його ефективний розвиток, що не акумулювати постійно інформацію про власні можливості, про стан цільових ринків, про становище на них конкурентів і своєї конкурентоспроможності.ukтоварконкурентоспроможністьконкурентоспроможність товарупідвищення якості товаруШляхи підвищення конкурентоспроможності товарів підприємстваThesishttps://orcid.org/0000-0003-0520-7513