Макєєв, Денис ОлександровичЛарка, Людмила Сергіївна2020-06-152020-06-152020Макєєв Д. О. Сталий розвиток економічних систем: маркетинговий аспект / Д. О. Макєєв, Л. С. Ларка // Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток : матеріали 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 травня 2020 р. – Харків : Панов А. М., 2020. – С. 402-403.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46948Досліджено маркетинговий інструментарій розвитку підприємства як відкритої соціально-економічної системи.ukпідприємствамаркетингова інформаційна системааналізплануванняконтрольцільові ринкиСталий розвиток економічних систем: маркетинговий аспектArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464