Чернишов, Владислав ОлеговичЛарка, Людмила Сергіївна2022-11-212022-11-212022Чернишов В. О. Роль онлайн маркетингових досліджень в умовах карантинних обмежень / В. О. Чернишов, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2022, [19-21 жовтня 2022 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 626.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59434Удосконалено класифікацію маркетингових досліджень шляхом виділення додаткової ознаки класифікації - за інтернет-статусом. Наведено визначення онлайн та оффлайн маркетингових досліджень. Визначено основні форми проведення онлайн маркетингових досліджень в умовах пандемії COVID-19.ukмаркетингові дослідженняонлайн дослідженняоффлайн дослідженняінтернет-інтерв'юРоль онлайн маркетингових досліджень в умовах карантинних обмеженьArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464