Ілляшенко, Сергій МиколайовичІванова, Тетяна Євгенівна2020-03-262020-03-262015Ілляшенко С. М. Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд / С. М. Ілляшенко, Т. Є. Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and management of innovations. – 2015. – № 3. – С. 20-32.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45288Розглянуто основні методи та інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Наведено рекомендації щодо застосування інструментів компаніями різного масштабу, а також зазначено найпопулярніші Internet-інструменти для просування продукції.The aim of the article is an analysis and systematization of modern communication Internet marketing tools, development of recommendations for their management to promote products in a virtual environment and maintaining the highest level of communication with their economic partners and contact groups.ukконтекстна рекламасоціальні мережімаркетингові комунікаціїфорумиблогінгплатні каналибрендпошуковий маркетингвірусний маркетингкулхантингInternet-marketingsocial connectionspromotion of productionInternet technologiesadvertisementІнструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний оглядInternet promotion tools and techniques: analytical reviewArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788