Дорогін, М. С.Косенко, Олександра Петрівна2023-12-122023-12-122023Дорогін М. С. Бренд-менеджмент як фактор успіху [Електронний ресурс] / М. С. Дорогін, О. П. Косенко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 314-317.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71759ukбренд-менеджментнаціональний брендтуристичний брендинганаліз існуючих дизайнів і брендівбрендова архітектуракорпоративний дизайнБренд-менеджмент як фактор успіхуArticle