Мороз, Володимир Михайлович2015-07-012015-07-012015Мороз В. М. Теоретичні аспекти діалогізації навчального процесу: зміст принципів формування та умови ефективності використання / В. М. Мороз // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2015. – № 1. – С. 37-45.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15619Статтю присвячено висвітленню місця та ролі діалогу в процесі підвищення якості освіти. Визначено окремі теоретичні аспекти діалогізації навчального процесу та розкрито їх вплив на якість навчального процесу. Крім того, розглянуто умови ефективного використання діалогу в межах професійної взаємодії між суб'єктом та об'єктом навчально-пізнавальної діяльності.In the study of the theoretical aspects of the educational process's dialogization there were identified key factors that affect its efficiency within the professional interaction between the subject and object of teaching and learning activities. The decrease of the effective use of dialogue in the learning process may be due to: professional unsuitability of subjects of educational process and their reluctance to establish partnerships with the object of the educational process, lack of sustained motivation in both subjects and objects in the learning process, which in turn are supported by a fully functioning system stimulation, excessive bureaucracy of the educational process and mismatch of curriculums because of knowledge that is offered to assimilate the object of the educational process, reluctance of objects of real learning process in a constructive dialogue within a specific meaningful direction.ukдіалогізація навчального процесуякість освітисуб'єкт навчального процесуоб'єкт навчального процесунавчальний процесдіалогdialogization of teaching processquality of educationobject of the educational processsubject of the educational processeffectiveness of the dialogueТеоретичні аспекти діалогізації навчального процесу: зміст принципів формування та умови ефективності використанняTheoretical aspect of dialogization of educational process: content of principles for formation the conditions of effective useArticle