Посохов, Ігор Михайлович2017-04-102017-04-102015Посохов І. М. Маркетинг: теорія та ситуаційні вправи : навч.-метод. посібник / І. М. Посохов ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – [2-е вид., доп. і перероб.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – 112 с.978-966-8669-82-8https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28485Містить теоретичний матеріал із основних тем курсу «Маркетинг», призначено для поглиблення та закріплення теоретичних знань з маркетингу, кейси – для опанування практикою специфічних розрахунків із використання маркетингової інформації та прийняття відповідних рішень у сфері формування комплексу маркетингових заходів впливу на ринок. Призначено для викладачів, студентів, аспірантів вищих навчальних закладів та спеціалістів у сфері маркетингу підприємства.ukшкола вищапідготовка фахівцівпідготовка професійнаробота самостійнакейсистратегія економічнаМаркетинг: теорія та ситуаційні вправиBook chapter