Тимошенко, Денис ВолодимировичПерерва, Петро Григорович2025-02-042024Тимошенко Д. В. Економічна характеристика туристичного продукту [Електронний ресурс] / Д. В. Тимошенко, П. Г. Перерва // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / прогр. ком.: Марченко А. П. [та ін.] ; орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 352-354. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/1q0yUQiZayzS9Z5po8-pZDYeW14BbrB9e/view, вільний (дата звернення 04.02.2025 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85819В доповіді доведено, що економічна характеристика туристичного продукту (туристичних послуг) охоплює комплекс аспектів, які дозволяють оцінити його ефективність і рентабельність на ринку, а також його роль у розвитку економіки регіону або країни загаломukекономічні характеристикитуристичний продуктвиробництворинокпопитпропозиціяпідприємстваЕкономічна характеристика туристичного продуктуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329