Агейчева, А. О.2016-04-192016-04-192015Агейчева А. О. Технологічні та методичні аспекти реформування дистанційного навчання в системі вищої освіти / А. О. Агейчева // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Інноваційні дослідження у наукових роботах студентів. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 44 (1153). – С. 99-102.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20974Стаття присвячена дослідженню складових дистанційного навчання та технологічним і методичним аспектам реформування дистанційного навчання у системі вищої освіти. У дослідженні виділено тенденції реформування дистанційного навчання у вищій освіті. Розкриті технологічні та методичні аспекти реформування дистанційного навчання в системі вищої освіти, зокрема: застосування інформаційно-комунікаційних технологій, захист інтелектуальної власності, створення електронних курсів, розробка дидактичних основ дистанційного навчання, підготовка педагогів-координаторів. Визначено напрями реалізації стратегії розвитку дистанційного навчання: розробка теоретичних моделей діагностики та моніторингу якості освіти; розробка системи критеріїв та засобів діагностики та моніторингу якості освіти; розробка організаційно-управлінських моделей і технологій управління якістю освіти.Thе article focuses on the components and reforming technological and methodological aspects of distance learning in higher education system. The study identifies distance learning reforming trends in higher education. The study highlighted reforming trends of distance learning in higher education. Revealed technological and methodological aspects of distance learning reforming in higher education: the use of information and communication technologies, intellectual property protection, the creation of e-learning courses, development of teaching the basics of distance learning, teacher training coordinator. The directions of the development strategy of distance learning: the development of theoretical models of diagnosis and monitoring of the education quality; development a system of criteria and diagnostic tools and monitoring the education quality; development of organizational and management models and techniques of quality management education.ukтенденції реформуваннязміст освітиінформаційно-комунікаційні технологіїбібліотечна мережаreforming trendsreforming stageseducation contentТехнологічні та методичні аспекти реформування дистанційного навчання в системі вищої освітиDistance learning reforming in higher education technological and methodological aspectsArticle