Райко, Діана Валеріївна2014-02-212014-02-212012Райко Д. В. Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності / Д. В. Райко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 листопада 2012 р., м. Львів. – Львів : Нац. ун-т "Львівська політехніка", 2012. – С. 349-350.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4323ukуправління стратегічнеобмін інформацієюпартнериспоживачісистема соціально-економічнафілософія бізнесуконкурентоспроможністьпривабливість бізнесоваготовність споживачаспівпрацяФормування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльностіArticle