Шапран, Євген МиколайовичСергієнко, Олена АндріанівнаГапоненко, Ольга ЄвгенівнаСоснов, Ігор ІгоровичБілоцерківський, Олександр БорисовичШапран, Олена Євгенівна2021-03-272021-03-272020Реалізація маркетингової політики торговельного підприємства на основі оцінки впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища : монографія / Є. М. Шапран [та ін.] ; заг. ред. Є. М. Шапран ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Планета-Прінт, 2020. – 148 с.978-617-7897-29-2https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51795У монографії викладено сучасні уявлення про теоретико-методологічні засади розробки маркетингової політики торговельного підприємства з точки зору системного аналізу. Сформовано структурно-динамічний та рівнево-ієрархічний аспект щодо моделювання оцінки діяльності логістичної системи на підприємстві. Розроблено підхід до маркетингової політики просування продукції. Визначено ефективність роботи логістичного маркетингового відділу підприємства. Монографія призначена для студентів, аспірантів, фахівців, які досліджують проблеми управління торговельним підприємством.ukмонографіямаркетингова політикаторговельне підприємствологістична системачинники зовнішнього середовищасегментування ринку товарної продукціїбагатовимірний аналіздисперсійний аналізоптимальний розмір замовленнявибір постачальникауправління товарними запасамипараметрична транспортна модельчинники внутрішнього середовищауправління перевезеннямиРеалізація маркетингової політики торговельного підприємства на основі оцінки впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовищаMonographhttps://orcid.org/0000-0003-4707-7964