Волков, Владислав Володимирович2024-12-032024Волков В. В. Економічне позиціонування інтелектуальних здобутків в соціальних мережах [Електронний ресурс] / Владислав Волков ; наук. керівник Олександра Косенко // Законодавство України у сфері інтелектуальної власності та його правозастосування: національні, європейські та міжнародні виміри : матеріали 12-ї Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів з проблем інтелектуальної власності, 11 жовтня 2024 р., м. Київ : ел. збірник / Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, НДІ інтелектуальної власності НАПрН. – Київ, 2024. – С. 32-35.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83991В доповіді доведено, що завдяки соціальним мережам творці можуть досягти економічної незалежності, минаючи традиційні посередницькі структури, такі як видавці або продюсери. Це відкриває нові можливості для розвитку творчості та інновацій. У сучасному світі цифрова економіка відіграє все більш важливу роль, і соціальні мережі є її невід'ємною частиною.ukсоціальні мережімаркетингнаукаінтелектуальна власністькомерціалізаціяпідприємстваЕкономічне позиціонування інтелектуальних здобутків в соціальних мережахArticle