Дольська, Ольга Олексіївна2016-05-232016-05-232015Дольська О. О. Вища освіта як показник суспільного та індивідуального інтелектуального потенціалу / О. О. Дольська // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : "Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників", 14-15 травня 2015 р. – Ч. 2. – С. 74-83.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21641Вища освіта все більш стає тим потенціалом, який формує суспільний, соціальний та інтелектуальний капітал будь-якої країни. Системний аналіз, що направляє дослідника зверху донизу, не концентрується на органічних течіях внутрішнього індивідуального інтелектуального потенціалу людини. Отже, щоб вияснити, як університети змінюють свій образ дії, як впливають на характер та стан людини, не можна обмежуватися аналізом роботи університету тільки зверху і ззовні. Найкращий шлях – провести дослідження, що орієнтується на характер роботи університету знизу догори, а також – зсередини назовні. Самі ж трансформації університетів за рахунок рішучої організаційної дії будуть тільки зростати.Higher Education is More became topics potential form public, social and individual capital any country. Systemic analysis traditionally Study aimed at high school work from above down. But study individually intellectual potential man demand conducts analysis from the inside. For study inside individually intelligence of power need in for analysis – from within outdoor. There is need study thy work of University from below to upward. Transformations of University will grow.ukуніверситеткапітал інтелектуальнийкапітал соціальнийкапітал культурнийцінностішкола вищаuniversityintelligence capitalsocial capitalВища освіта як показник суспільного та індивідуального інтелектуального потенціалуHigher education as the figure socially and individually of intelligence powerArticle