Попова, Галина ВікторівнаШтученко, Ірина Євгенівна2016-09-202016-09-202016Попова Г. В. Застосування трансформаційних ігор для кар’єрного самовизначення у студентів вузів / Г. В. Попова, І. Є. Штученко // Бочаровські читання : матер. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової, 18 берез. 2016р., м. Харків. – Харків : ХНУВС, 2016. – С. 135-138.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23274Обговорюються функції інтерактивних форм навчання у Вузі. Розглядаються можливості трансформаційних ігор, що сприяють розвитку особистості студента та усвідомленню ним професійного майбутнього, його кар’єрному самовизначенню.We discuss the function of interactive learning at the university. In particular transformational games contribute to the development of the personality students and professional awareness of his future career self-determination.ukвища освітаВНЗінтерактивні методи навчаннядіалогвзаємодіявиди ігорinteractive teaching methodstransformational gamescareer self studentsЗастосування трансформаційних ігор для кар’єрного самовизначення у студентів ВУЗівArticle