Bukhkalo, Svetlana IvanovnaAgeicheva, Anna OleksandrivnaHavrylieva, Ksenia HryhoriivnaChmyhun, Philipp Romanovych2025-01-172024Media study, project management and foreign languages teaching integrating methods review / S. I. Bukhkalo, A. O. Ageicheva, K. H. Havrylieva, P. R. Chmyhun // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Інноваційні дослідження у наукових роботах студентів = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Innovation researches in students’ scientific work : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – № 2(1368). – С. 17-24.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85365This study is dedicated to thoroughly exploring the intricacies of Media study and foreign languages teaching integrating methods review. Given the enormous technological advances and dynamic nature of media communications developments, understanding the intersection of information technology and this key sector is more important than ever. The study highlights the unique challenges and characteristics inherent to media. Delving deeper into the situation, the article sheds light on how Media study and language teaching integrating methods are adapting to address these specialized challenges. Through a combination of qualitative and quantitative methodologies, including case studies and data analysis, the study provides deep insights into best practices and emerging trends. Emphasis is also placed on future trajectories, highlighting growing innovations.Це дослідження присвячене ретельному вивченню тонкощів вивчення медіа та огляду інтегрованих методів викладання іноземних мов. Враховуючи величезний технологічний прогрес і динамічний характер розвитку медіакомунікацій, розуміння перетину інформаційних технологій і цього ключового сектора є більш важливим, ніж будь-коли. Дослідження підкреслює унікальні проблеми та особливості, притаманні ЗМІ. Заглиблюючись у ситуацію, стаття проливає світло на те, як інтегровані методи вивчення медіа та викладання іноземних мов адаптуються до вирішення цих спеціалізованих завдань. Завдяки поєднанню якісних і кількісних методологій, включаючи тематичні дослідження та аналіз даних, дослідження дає глибоке розуміння найкращих практик і нових тенденцій. Акцент також робиться на майбутніх траєкторіях, підкреслюючи зростаючі інновації.enmedia studydidactic materialsinnovative studiesinnovative teaching approachespedagogyteaching foreign languagesмедіакомунікаціїдидактичні матеріалиінноваційні дослідженняпедагогікавикладання іноземних мовінформаційні технологіїMedia study, project management and foreign languages teaching integrating methods reviewОгляд методів інтеграції вивчення засобів масової інформації, управління проектами та навчання іноземних мовArticlehttps://doi.org/10.20998/2220-4784.2024.02.02https://orcid.org/0000-0002-1389-6921https://orcid.org/0000-0003-2184-8820https://orcid.org/0000-0002-3055-3496https://orcid.org/0009-0007-9472-4200