Зінько, Р. В.Маковейчук, О. М.Слюсаренко, О. І.2018-04-112018-04-112007Зінько Р. В. Динамічні властивості дволанкового автопотяга при русі по поверхні складного профiлю / Р. В. Зінько, О. М. Маковейчук, О. І. Слюсаренко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Машиноведение и САПР. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2007. – № 29. – С. 52-58.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35581У статті подані результати дослідження руху дволанкового автопотяга по поверхні складного профілю. Встановлено, що динаміка коливань автопотяга під час руху по поверхні складного профілю є суттєво нелінійною. Нелінійність динамічних процесів спричинюють наявність зазорів, попереднє підтискання та наявність тертя в зчіпному пристрої, а також мікропрофіль дороги. В роботі був промодельований випадок руху автопотяга по бруківці або поперек ріллі на зораному полі.The investigation of dynamics features of two-chains autotrucks in the case, when auto truck moves across obstacles as timber beam, depending on characteristics of striking device has been carried out. It is determined, that the dynamic of vibration of autotruck during braking is essentially nonlinear. The main reasons for that are the presence of clearence (gaps), former ramming and friction in the stricking device.ukзчіпні пристроїударне гальмуванняфункція Хевісайдапоздовжні коливаннятертяДинамічні властивості дволанкового автопотяга при русі по поверхні складного профiлюArticle