Косенко, Олександра ПетрівнаГубарь, Л. Ю.2014-12-082014-12-082012Косенко О. П. Організація збуту товарів в процесі маркетингової діяльності підприємства / О. П. Косенко, Л. Ю. Губарь // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – № 14 (920), т. 2. – С. 106-111.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10670У статті розглянуто теоретичні аспекти організації збуту на підприємстві, проведено аналіз системи збуту досліджуваного підприємства та запропоновано заходи щодо її вдосконалення.The article considers the theoretical aspects of marketing in the company, an analysis of distribution companies studied and offered actions for its improvement.ukринкова економікаорганізація збутузбутова політиказбутова діяльністьканал збутуorganization of salesale policysale activitychannel of saleОрганізація збуту товарів в процесі маркетингової діяльності підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697