Пасічник, В. В.Шестакевич, Т. В.2015-11-122015-11-122015Пасічник В. В. Моделювання паралелізму в освітніх процесах осіб з особливими потребами / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Інформатика та моделювання. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 32 (1141). – С. 128-135.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18127Досліджено освітні процеси інклюзивного навчання осіб з особливими потребами. Проаналізовано порядок реалізації освітніх завдань та додаткові умови їх виконання. Із застосуванням мереж Петрі розроблено формальну модель процесу набуття освіти особами з особливими потребами, що дає змогу відображати одночасність освітніх процесів.The educational processes of inclusive education of persons with special needs were studied. The order of realization of educational processes and additional conditions for their implementation were analyzed. With the use of Petri nets a formal model of the process of education of persons with special needs was developed, that allows to display the simultaneity of educational processes.ukінклюзивне навчаннясоціальна адаптаціяособи з особливими потребамипроцес навчаннямережі Петріinclusive educationperson with special needsPetri netsМоделювання паралелізму в освітніх процесах осіб з особливими потребамиThe modeling of concurrency in the educational processes of persons with special needsArticle