Климентова, Марія Віталіївна2024-09-092024-09-092024Климентова М. В. Підходи до встановлення цін на аграрну продукцію [Електронний ресурс] / М. В. Климентова ; наук. керівник Т. О. Кобєлєва // Моделювання соціально-економічного розвитку в системі забезпечення продовольчої безпеки : зб. тез 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., м. Миколаїв, 08-09 трав. 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2024. – С. 238-240. – Отримано з https://www.mnau.edu.ua/files/nauk_prof_konf/zbirnyk-tez-09-05-24.pdf, вільний (дата звернення 09.09.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81050Доведено, що ефективне ціноутворення на наукову продукцію часто вимагає постійного аналізу ринкових умов, змін витрат та стратегічних цілей компанії для забезпечення конкурентоспроможності та прибутковості продукту. Під час визначення методів ціноутворення на наукову продукцію важливо враховувати ряд факторів, таких як витрати на дослідження та розробку, конкуренція на ринку, цінність продукту для клієнтів та стратегічні цілі підприємства.ukцінова політикаціноутворенняринокпопитпропозиціяприбутокзбиткиПідходи до встановлення цін на аграрну продукціюArticle