Другова, Олена СергіївнаАмансеідов, Шамухаммет2016-05-192016-05-192015Другова О. С. Основні категорії теорії конкуренції / О. С. Другова, Ш. Амансеідов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 61 (1170). – С. 31-36.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21577У статті проаналізовані основні поняття теорії конкуренції. Систематизовано взаємозв’язок між дифеніціями конкурентний потенціал, конкурентоспроможність, конкурентні переваги. Згруповано основні ознаки поданих понять. Доведено, що конкурентоспроможність підприємства не є постійною властивістю і може виявлятися тільки порівняно з групою підприємств на певному ринковому сегменті.The article analyzes the basic concepts of the theory of competition. Systematized relationship between difenitsiyami competitive potential, competitive position, competitive advantages. Grouped the main features presented concepts. It is proved that the company's competitiveness is not a permanent property of, and may be manifested only by comparison with the group of companies in a particular market segment.ukконкурентоспроможністьконкурентний потенціалконкурентні перевагиконкурентний статусcompetitivenesscompetitive potentialcompetitive advantagesОсновні категорії теорії конкуренціїThe main categories of competition theoryArticle