Litvynenko, M. V.Huang, Lihua2025-01-062024Litvynenko M. V. The post-war tourist market of Ukraine through the eyes of foreigners / Litvynenko M. V., Huang Lihua // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 35-36.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84947eneconomic activitytourism businesssocial tourismmarketingrebrandingecotourismhistorycultureThe post-war tourist market of Ukraine through the eyes of foreignersArticlehttps://orcid.org/0000-0002-7422-8302