Пахуча, А. А.Солодов, В. Д.2025-01-022024Пахуча А. А. Фірмовий стиль як ідентифікація бренду / А. А. Пахуча, В. Д. Солодов // Інформаційні проблеми теорії акустичних, радіоелектронних і телекомунікаційних систем (IPST-2024) : тези доп. 13-ї Міжнар. наук.-техн. конф., 11-13 листопада 2024 р., м. Харків / Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 157-159https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84836ukідентифікаціябрендфірмовий стильфундаментальний елемент брендингубрендуваннякористувачперше враженняширока аудиторіяФірмовий стиль як ідентифікація брендуArticle