Illiashenko, Sergii2023-12-182023-12-182023Illiashenko S. M. Information provision of marketing and logistics support of the innovation process [Electronic resource] / S. M. Illiashenko // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2023 / ed. S. Illiashenko ; Univ. of Economics and Humanities. – [E-edition]. – Bielsko-Biala : WSEH, 2023. – P. 9-12. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71982.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71982The obtained results reveal the composition and order of interaction of information flows, which determine the essence and content of marketing and logistics support of the innovation process.Отримані результати розкривають склад і порядок взаємодії інформаційних потоків, які визначають сутність і зміст маркетингового і логістичного супроводу інноваційного процесу.enmarketinglogisticsinnovation processinformation supportмаркетинглогістикаінноваційний процесінформаційне забезпеченняInformation provision of marketing and logistics support of the innovation processІнформаційне забезпечення маркетингового і логістичного супроводу інноваційного процесуArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788