Зубкова, Аліна БолеславівнаКовшик, Валентин Ігорович2014-07-242014-07-242012Зубкова А. Б. Оцінка ефективності маркетингової діяльності підприємства: просування / А. Б. Зубкова, В. І. Ковшик // Тези доп. 20-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2012), 15-17 травня 2012 р. / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 129.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7869ukпросування продукціїскладові просуванняконкурентоспроможністьОцінка ефективності маркетингової діяльності підприємства: просуванняThesishttps://orcid.org/0000-0002-1121-0674