Гненков, А. В.Мельников, Олег Станіславович2023-04-182023-04-182020Гненков А. В. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікацій / А. В. Гненков, О. С. Мельников // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 14-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 1-4 грудня 2020 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – С. 279-280.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/64331ukуправління маркетингомцифрові технологіїdigital інструментимаркетингові комунікаціїЦифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікаційThesis