Рижов, Максим СергійовичКобєлєв, Валерій Миколайович2017-03-142017-03-142015Рижов М. С. Ребрендінг як складова управління життєвим циклом бренду / М. С. Рижов, В. М. Кобєлєв // Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність : тр. 6-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 20 грудня 2015 р. / ред. П. Г. Перерва, Є. М. Строков, О. М. Гуцан. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 41-43.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27777ukлокальні брендибрендінгребрендінгмаркетингові комунікаціїрозробка брендужиттєвий цикл брендуконкурентоспроможність брендурестайлінгредизайнрепозиціонуванняРебрендінг як складова управління життєвим циклом брендуThesis