Парфентенко, Ірина Анатоліївна2024-03-112024-03-112023Парфентенко І. А. Планування маркетингової пропозиції фірми в умовах мало відомої реакції ринку / І. А. Парфентенко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 771.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75293ukплануваннямаркетингові пропозиціїреакції ринкуфірмиекономічна ефективністьноменклатура товарівціниумови придбаннямоделюванняприбутокпортфель планівкритерій Паретопривабливість планівризики реалізаціїпланування з ризикамиінтенсивність прибуткуПланування маркетингової пропозиції фірми в умовах мало відомої реакції ринкуArticle