Кітченко, Олена МиколаївнаКірч, А. С.2023-01-182023-01-182021Кітченко О. М. Формування маркетингової стратегії розвитку поліграфічних підприємств / О. М. Кітченко, А. С. Кірч // Економіка, фінанси, облік, управління та право: проблеми, тенденції, досягнення = Economics, finance, accounting, management and law: problems, trends, achievements : зб. тез доп. міжнар. наук.-практ. конф., 9 листопада 2021 р. : у 2 ч. Ч. 2. – Полтава : ЦФЕНД, 2021. – С. 29-30.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61390ukстратегіямаркетингмаркетингове стратегічне плануваннястратегічні господарські підрозділиринки збутусегментуванняФормування маркетингової стратегії розвитку поліграфічних підприємствArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653