Федоренко, Ірина АнатоліївнаЄлісєєва, Е. І.2020-09-182020-09-182018Федоренко І. А. Концептуальні основи оцінювання привабливості зовнішнього ринку продукції промислового підприємства / І. А. Федоренко, Е. І. Єлісєєва // Бізнес Інформ. – 2018. – № 5.– С. 36-41.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48279У статті розглянуто методи аналізу привабливості зовнішніх ринків для вітчизняних промислових підприємств. Проаналізовано внутрішні показники привабливості зовнішнього ринку та розроблено поетапну методику проведення стратегічного аналізу привабливості міжнародних ринків з метою розробки ефективних ринкових стратегій підприємства. Представлено узагальнену методику вимірювання ступеня привабливості зовнішнього ринку з точки зору реалізації на ньому інтересів підприємства. Дослідження дозволяє виявити можливості міжнародної діяльності підприємства та потенційні зарубіжні ринки для його діяльності. Запропоновано комплексний метод оцінки привабливості зовнішнього ринку, який дає змогу розробити ефективну ринкову стратегію для підприємства.ukобсяг ринкуринкова ситуаціяінтенсивність конкуренціїекспертні оцінкиmarket volumemarket situationintensity of competitionexpert estimationsКонцептуальні основи оцінювання привабливості зовнішнього ринку продукції промислового підприємстваThe conceptual foundations of estimating the attractiveness of external market for production of industrial enterpriseArticlehttps://orcid.org/0000-0001-7826-7248