Чайкова, Олена ІгорівнаКріштальова, А. І.Кононенко, Т. П.2016-03-102016-03-102015Чайкова О. І. Формування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузі / О. І. Чайкова, А. І. Кріштальова, Т. П. Кононенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 53 (1162). – С. 99-101.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20141У статті розглядається та аналізується ринок виробництва молочної продукції у країні, враховуючи всі політичні, економічні та соціальні умови, які диктує сьогодення. Предметом аналізу виступає підприємство молочної галузі, яке розташоване в Харківській області та здійснює зовнішньоекономічну діяльність.The article considers and analyzes the market of dairy products in the country, including all political, economic and social conditions that dictate today. The subject of the analysis supports the dairy industry, which is located in Kharkov region and carries out foreign economic activity.ukстратегічний аналізринок виробництвазовнішній ринокконкурентоспроможністьстратегія підприємстваstrategic analysisproductionexternal marketcompetitivenessdairy industryproducts and business strategyФормування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузіDevelopment of foreign activity strategy of the dairy industry enterprisesArticle