Ілляшенко, Сергій МиколайовичШипуліна, Юлія Сергіївна2021-05-122021-05-122021Ілляшенко С. М. Застосування гаджетів на практичних заняттях з маркетингу / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Вища освіта за новими стандартами: виклики у контексті діджиталізації та інтеграції в міжнародний освітній простір : матеріали наук.-метод. Інтернет-конф., 25 березня 2021 р. / ред. кол.: В. О. Богомолов [та ін.] ; Харків. нац. автомобільно-дорожній ун-т. – Харків, 2021. – С. 33-34.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52581Запропоновано і апробовано підхід до використання цифрових інформаційних технологій при проведенні практичних занять з маркетингу, який передбачає використання особистих смартфонів студентів і не потребує спеціалізованих комп'ютерних класів.An approach to the use of digital information technologies during practical marketing classes has been proposed and tested, which involves the use of students' personal smartphones and does not require specialized computer classes.ukдиджиталізаціянавчальний процесінформаційна насиченістьdigitalization of educational processpractical classesgadgets in the learning processЗастосування гаджетів на практичних заняттях з маркетингуApplication of gadgets in practical marketing classesThesishttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788https://orcid.org/0000-0002-8133-578X