Романовський, Олександр ГеоргійовичІгнатюк, Ольга АнатоліївнаРезнік, Світлана МиколаївнаСолодовник, Тетяна Олександрівна2023-04-122023-04-122023Педагог очима студентів: сприйняття професійної спрямованості, професійного іміджу, організації партнерської взаємодії, інформаційної компетентності, професійної компетентності та викладацького лідерства / О. Г. Романовський, О. А. Ігнатюк, С. М. Резнік, Т. О. Солодовник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2023. – № 1. – С. 3-23.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/64135У статті визначено статистично значущу різницю сприйняття студентами професійно важливих утворень педагогів, ставлення до якості викладання яких у студентів було позитивним та негативним. Загалом середній ранг професійно важливих утворень для педагогів, яких студенти оцінюють позитивно, коливається біля 80, а для педагогів, яких студенти оцінюють негативно, біля 30. Між всіма професійно важливими утвореннями, які оцінювали студенти у педагогів, є достатньо сильний кореляційний зв'язок. Можна припустити, що розвиток сукупності визначених нами професійно важливих утворень буде мати значення для позитивної оцінки студентами педагога як такого, що відрізняється високою якістю викладання.It is determined in the article that statistically significant difference in students' perceiving professionally important formations in pedagogues whose quality of teaching was estimated by students as positive or negative. Overall, the average rank of professionally significant formations for pedagogues positively evaluated by students is in the area of 80, while in pedagogues negatively evaluated by students, it is around 30. Among all of the professionally significant formations, evaluated by students in pedagogues, there is sufficiently strong correlation link. It is possible to conclude that the development of the sum total of the professionally significant formations as defined by us will be significant for students' positive estimation of the teacher as such who is distinguished by his/her high quality teaching.ukпрофесійна спрямованістьпедагогпрофесійний іміджорганізація партнерської взаємодіїінформаційна компетентністьпрофесійна компетентністьвикладацьке лідерствоpedagogueprofessional orientationprofessional imagepartnership interaction organizinginformation competenceprofessional competenceteacher's leadershipПедагог очима студентів: сприйняття професійної спрямованості, професійного іміджу, організації партнерської взаємодії, інформаційної компетентності, професійної компетентності та викладацького лідерстваThe pedagogue as seen by students: perception of professional orientation, professional image, partnership interaction organizing, information competence and teacher's leadershipArticledoi.org/10.20998/2078-7782.2023.1.01https://orcid.org/0000-0002-0602-9395https://orcid.org/0000-0002-5710-7752https://orcid.org/0000-0001-8310-1242https://orcid.org/0000-0002-7772-9938