Гапоненко, Ольга ЄвгенівнаКурбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна2016-06-242016-06-242015Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Маркетингові дослідження" : для студ. напряму підготовки 6.030510 "Товарознавство і торговельне підприємництво" / уклад. О. Є. Гапоненко, Ю. Л. Курбатова ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – 62 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/22328Методичні вказівки містять основи загальної теорії та практичні завдання з досліджень маркетингового середовища підприємства; проведення сегментації ринків; розробки цінової політики підприємства; методів поширення на ринку; використання різних форм та методів маркетингових досліджень; виконання обробки маркетингової інформації з метою визначення впливу окремих факторів на обсяг продажу.Methodical instructions contain general theory and practical tasks according to research the marketing environment of the enterprise; the segmentation of markets; the development of pricing policy of the company; distribution methods on the market; use various forms and methods of marketing research; the implementation of processing marketing information with the aim of determining the influence of individual factors on the sales volume.ukмаркетингові дослідженнямаркетингмаркетингова інформаціяриноккон'юнктура ринкузбутконкурентне середовищеспоживачібрендМетодичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Маркетингові дослідження"Methodical instructions to practical classes on discipline "Marketing research"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0003-2910-9280