Перерва, Петро ГригоровичКобєлєва, Тетяна Олександрівна2016-12-262016-12-262016Перерва П. Г. Якість інноваційної продукції як складова маркетингової політики та конкурентоспроможності підприємства / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Економічні науки. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 28 (1200). – С. 70-74.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25730У статті розглянуто методичні підходи до визначення рівня якості продукції. Проведено детальний аналіз розвитку підходів до управління якістю продукції на протязі останнього сторіччя. Розглянуто п’ять основних підходів, які в економічній літературі дістали назву "п’ять зірок якості". Сформовано рекомендації по забезпеченню якості інноваційної продукції на сучасному етапі розвитку вітчизняної економіки. Запропоновано здійснювати забезпечення рівня якості інноваційної продукції як складової маркетингової політики підприємства, що забезпечує йому відповідний рівень конкурентоспроможності як на національному, так і на зовнішньому ринках.The article considers methodical approaches to definition of the quality level of the products. A detailed analysis of the development of approaches to product stewardship over the past century. Considered five main approaches in the economic literature has received the name "five star quality". Recommendations for quality assurance of innovative products at the modern stage of development of the domestic economy. Proposed to ensure the level of quality of innovative products as part of marketing policy of the enterprise that provides the appropriate level of competitiveness at both the national and foreign markets.ukзірки якостіпромислові підприємстватехнічні умовиТУтотальний контроль якостіstar qualityindustrial enterpriseЯкість інноваційної продукції як складова маркетингової політики та конкурентоспроможності підприємстваQuality of innovative products as part of the marketing policy and the competitiveness of enterprisesArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329