Косенко, Олександра ПетрівнаБалишева, В. Д.2014-10-142014-10-142014Косенко О. П. Виставка як ефективний засіб маркетингової діяльності підприємства /О. П. Косенко, В. Д. Балишева // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – № 32 (1075). – С. 188-193.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9444В статті розглянуто значення виставок як ефективного маркетингового інструменту практичної реалізації ринкових цілей підприємства для досягнення комерційного результату, визначено можливості які надає підприємству участь у виставках.In article value of exhibitions as effective marketing instrument of practical realization of the market purposes of the enterprise for achievement of commercial result is considered, are defined opportunities which are given to the enterprise by participation in exhibitions.ukнаціональна економікакомерційні підприємстваінтегровані маркетингові комунікаціїпрезентаціїособисті контактиexhibitionmarketing communicationspresentationpersonal contacts are integratedВиставка як ефективний засіб маркетингової діяльності підприємстваExhibition as effective remedy of marketing activity of the enterpriseArticlehttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697