Ілляшенко, Наталія Сергіївна2021-04-142021-04-142016Ілляшенко Н. С. Узагальнення підходів до стратегічного управління розвитком підприємства / Н. С. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : зб. тез доп. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 29 вересня-1 жовтня 2016 р. / орг. ком.: С. М. Ілляшенко [та ін.] ; Сум. держ. ун-т [та ін.]. – Суми : Ткачов О. О., 2016. – С. 98-99.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52114ukуправлінські рішенняконкурентні перевагивнутрішній маркетингуправління знаннями індивідуумівінтелектуальний розвитокінноваціїринкові процесиперсоналУзагальнення підходів до стратегічного управління розвитком підприємстваThesishttps://orcid.org/0000-0002-1426-1215