Райко, Діана Валеріївна2013-11-062013-11-062008Райко Д. В. Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні / Д. В. Райко // Вісник економічної науки України. – 2008. – № 1 (13). – С. 100-103.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2886В даній статті було розглянуто схеми співробітництва елементів системи «споживач-підприємство-партнер»; враховуючи стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства, запропоновано координацію на мезо- і макрорівнях: розвиток функції органів державного управління і місцевого самоврядування щодо моніторингу ринку, створення єдиної маркетингової мережі задоволення інтересів споживачів у певних видах товарів, стрижнем якої в організаційній формі може бути регіональний маркетинговий центр, який фінансується спілками підприємців і органів державного управлінняThe article deals with the schemes of cooperation of the “consumer – enterprise – partner” elements system, besides coordination of meso- and macro levels has been suggested taking into account industrial enterprise marketing activity strategic management: public authorities and local government function development concerning market monitoring, building up of a united / common net of consumer interests. Satisfaction as to certain goods kinds, whose organization core can be a region marketing center, which is financed by businessmen unions and public authoritiesukсистема "споживач – підприємство – партнер"промислове підприємствопартнерськиі відносиниеволюція структури маркетингумаркетингСхеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванніThe schemes of cooperation and the role of marketing centerArticle