Заруба, Віктор ЯковлевичПарфентенко, Ірина Анатоліївна2019-06-102019-06-102019Заруба В. Я Маркетинг роздрібної торгівлі : навч.-метод. посібник / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – 106 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41625Посібник містить навчально-методичні матеріали для вивчення дисципліни "Маркетинг роздрібної торгівлі". Блок навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, план семінарського заняття, основні питання для обговорення, практичні завдання, завдання для перевірки знань та контрольні питання. Призначено для студентів економічних спеціальностей всіх форм навчання.ukкомплекс маркетингуаналіз роздрібної діяльностіторгові послугироздрібна діяльністьмаркетингстратегії бізнесумерчандайзингціноутвореннярекламастимулювання збутуособисті продажіперсоналкупівельна спроможністьМаркетинг роздрібної торгівліBookhttps://orcid.org/0000-0002-3796-7544https://orcid.org/0000-0002-3827-0108