Григор’єва, Л. В.2016-10-262016-10-262010Григор’єва Л. В. Формування підсистеми потенціалу ціни / Л. В. Григор’єва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 7. – С. 31-37.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23991При системному підході маркетинговий потенціал формують підсистеми окремих потенціалів; формування потенціалу ціни забезпечить ринкове представлення підприємства. Особливу увагу приділено отриманню шкали цін та знижок з цін.At approach of the systems marketing potential is formed by the subsystems of separate potentials; forming of potential of price will provide market presentation of enterprise. The special attention is spared the receipt of scale of prices and discounts from it.ukмаркетинговий потенціалшкала цінціноутвореннягрошовий потікпопитФормування підсистеми потенціалу ціниArticle