Скорик, Інна МиколаївнаЛарка, Людмила Сергіївна2021-02-012021-02-012020Скорик І. М. Напрями удосконалення ціноутворення на підприємстві / І. М. Скорик, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, [28-30 жовтня 2020 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2020. – С. 279.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50698Систематизовано основні напрями удосконалення цінової політики на підприємстві, визначено резерви зменшення собівартості продукції, що дозволяє підприємству планувати більш гнучку цінову стратегію в умовах конкурентної боротьби.ukгрошові потокицінова політикаспоживачісобівартістьконкурентоспроможністьНапрями удосконалення ціноутворення на підприємствіArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464