Татаринцева (Курбатова), Юлія ЛеонідівнаПушкар, Олександр ІвановичКочетова, Тетяна ІванівнаНазарова, Тетяна Юріївна2022-09-272022-09-272022Інноваційні способи управління фінансовими ризиками в електронній комерції та digital маркетингу / Ю. Л. Татаринцева [та ін.] // Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит = Energy saving. Power engineering. Energy audit. – 2022. – № 3-4 (169-170). – С. 25-35.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58203У статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління фінансовими ризиками в процесі електронної комерції та digital маркетингу. Доведено значущість виявлення цифрових і фінансових ризиків протягом всієї взаємодії клієнта і компанії на основі мапи подорожі клієнта. Завдяки запропонованим методичним рекомендаціям, підприємство може системно підходити до процесу управління ризиками, ґрунтуючись на 3 етапах: виявлення критичних станів (фіксування ризикових подій) у точках дотику клієнтів; виявлення причин виникнення ризикових подій у ланцюгу ризиків; усунення причин виникнення ризикових подій у ланцюгу ризиків. Запропоновані ключові принципи управління фінансовими ризиками в процесі електронної комерції та digital маркетингу. Доведено, що управління фінансовими ризиками в процесі електронної комерції та digital маркетингу в мережі відповідає сучасним запитам ринку, що необхідно для підтримки лояльності бренду та збільшення обсягів продажів.The article substantiates methodological recommendations for financial risk management in the process of e-commerce and digital marketing. The importance of identifying digital and financial risks during the entire interaction between the client and the company based on the client's travel map is proved. Thanks to the proposed methodological recommendations, the company can systematically approach the risk management process, based on 3 stages: identification of critical points (recording of risk events) at the points of contact of customers; identifying the causes of risk events in the risk chain; elimination of the causes of risk events in the risk chain. Key Principles of Financial Risk Management in E-Commerce and Digital Marketing Proposed It has been proven that financial risk management in e-commerce and digital online marketing meets modern market demands, which is necessary to maintain brand loyalty and increase sales.ukекономіка враженьцифровізаціяінформаційні технологіїмаркетингова діяльністьe-commercedigital marketingimpression economyrisk managementdigital risksfinancial risksІнноваційні способи управління фінансовими ризиками в електронній комерції та digital маркетингуInnovative ways to manage financial risks in e-commerce and digital marketingArticledoi.org/10.20998/2313-8890.2022.03.03https://orcid.org/0000-0003-2910-9280https://orcid.org/0000-0003-3592-3684https://orcid.org/0000-0001-5273-5066https://orcid.org/0000-0001-5734-876X