Іванова, Ю. І.2015-06-152015-06-152015Іванова Ю. І. Вплив засвоєння математичних понять на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів / Ю. І. Іванова // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 208-216.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15373В статті розглянуто проблему формування у студентів математичних понять та процесу їх засвоєння. Досліджується зв’язок між засвоєнням математичних понять та активною навчально-пізнавальною діяльністю студентів; розглядається розвиток у студентів математичного мислення, застосування студентом математичної мови, творчого підходу до процесу пізнання, потягу до постійної самоосвіти.In the article the problem of the formation of students mathematical concepts and process of assimilation. We study the relationship between mastery of mathematical concepts and active teaching and learning activities of students; considered in the development of students' mathematical thinking, student use mathematical language, creative approach to knowledge, desire for constant selfeducation.ukматематичне мисленняматематична самоосвітанавчально-пізнавальна діяльністьінтелектуальні здібностіmathematical conceptsmathematical thinkingmathematical self-educationeducational-cognitive activityВплив засвоєння математичних понять на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентівInfluence mastering mathematical concepts at activating teaching and learning activities of studentsArticle