Косенко, Софія Андріївна2024-10-262024Косенко С. А. Формування положень маркетингової програми підприємства в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / Косенко С. А. // Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації = Marketing and logistics in the management system: challenges of digital globalization : тези доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., пам'яті професора Євгена Крикавського, Львів, 17–18 жовтня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024. – С. 205-207. – Отримано з: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/attachments/2024/oct/36215/zbirnikml2024fin1111.pdf, вільний (дата звернення 26.10.2024).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82806Формування маркетингової програми підприємства в умовах воєнного стану вимагає особливої уваги до гнучкості, соціальної відповідальності та ефективного управління ризиками.ukмаркетингові програмипідприємствавоєнний станмаркетингові стратегіїкризааналіз ринкуризикиФормування положень маркетингової програми підприємства в умовах воєнного стануArticle