Борисова, Т. М.2017-02-012017-02-012010Борисова Т. М. Стимулювання творчо-пізнавальної активності студентів до вирішення індивідуальних завдань з курсу “Основи ергономіки” / Т. М. Борисова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Нові рішення в сучасних технологіях. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 46. – С. 24-28.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26828Кредитно-модульна система навчання спонукає студентів до самоосвіти, яку все ще спрямовують викладачі, адже саме вони рекламують певну галузь знань, стимулюючи інтерес до володіння певною системою знань, умінь, навичок.ukнавчаннякредитно-модульна системасамоосвітазнанняуміннянавичкиСтимулювання творчо-пізнавальної активності студентів до вирішення індивідуальних завдань з курсу “Основи ергономіки”Article