Бородкіна, К. Ю.Літвиненко, Марія Владиславна2024-12-182024Бородкіна К. Ю. O. Як культурні виміри впливають на поведінку споживачів [Електронний ресурс] / К. Ю. Бородкіна, М. В. Літвиненко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 555-556https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84427ukмаркетингспоживча поведінкатеорія культурних вимірівЯк культурні виміри впливають на поведінку споживачівArticle