Перерва, Петро ГригоровичТкачова, Надія Петрівна2017-01-302017-01-302012Перерва П. Г. Моделювання стратегічної політики маркетингу конкурентоспроможності на засадах бенчмаркінгу / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова // Економічні науки : зб. наук. праць. Сер. : Економіка та менеджмент. – Луцьк : ЛНТУ, 2012. – Вип. 9 (34), ч. 2. – С. 10-23.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26762У статті розглядаються питання формування стратегічної політики маркетингу в галузі створення та використання конкурентних переваг машинобудівного підприємства на засадах бенчмаркінгу. Розроблено механізм проведення бенчмаркінгу конкурентних переваг. Запропонована нова концепція бенчмаркінгу конкурентно-синергетичний бенчмаркінг.In the article are examined question of forming of strategic politics of marketing in industry of creation and use of competitive edges of machine-building enterprise on principles of benchmarking. The mechanism of realization of benchmarking of competitive edges is worked out. Offered new conception of benchmarking - competition-sinergistical benchmarking.ukпереваги конкурентніефект синергетичнийпідприємство машинобудівнепланування стратегічнесистема збалансованих показниківуправління якістюреінжинірингбізнес-процесаутсорсінгформування місіїсегментація ринкуспоживачіmarketingcompetitive edgessynergistically effectcompetition-synergistically benchmarkingmachine-building enterprisesМоделювання стратегічної політики маркетингу конкурентоспроможності на засадах бенчмаркінгуThe designs of strategic politics of marketing and competitiveness on principles of benchmarkingArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329