Мельниченко, О. М.Літвиненко, Марія Владиславна2023-01-272023-01-272022Мельниченко О. М. Розробка рекламних компаній на основі дослідження мотивацій споживачів / О. М. Мельниченко, М. В. Літвиненко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 16-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 14-16 грудня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 247.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61729ukмаркетингові дослідженняконкурентоспроможністьрекламаекономічна діяльністьринкові відносиниРозробка рекламних компаній на основі дослідження мотивацій споживачівArticlehttps://orcid.org/0000-0002-7422-8302